شهدا شرمنده ایم
محمدرضا شیبانی
گناهانمان را cut کنیم ودر پوشهRecycle Bin بیاندازیم
یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, :: 14:20 :: نويسنده : محمدرضاشیبانی

سلام علیکم 

همه شما مطالبی رو در مورد شهید حسین فهمیده خوندین

حالا میخوام قسمتی از وصیت نامه کوتاه این شهید براتون بگم.

 

پدرعزيز اگر وصيت نامه من به دستت رسيد وصيت من را گوش كن من را در بهشت زهرا خاك كنيد چون برادرم حسين هم در بهشت زهرا است و مي‌خواهم در كنار برادرم باشم و شما هم راحت‌هستيد شبهاي جمعه مي‌آييد كمي كنار قبر من و كمي كنار قبر برادرم درد دل مي‌كنيد .

برای شادی روح شهداصلوات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش اومدین من امروز 02/02/1391 که روز تولدم هست این وبلاگ رو تاسیس کردم. با آرزوی موفقیت و سر بلندی برای شما عزیزان گرامی.
آخرین مطالب
نويسندگان